אין כל ספק שמטבחים הם החלל שבו משקיעים הכי הרבה כסף כשקונים דירה חדשה או שסתם משפצים את הדירה בה אתם גרים. יש לכך כמה סיבות טובות שיכולות להוות לכם חומר למחשבה לפני שאתם בוחרים בין שלל מטבחים חדשים. בין אם זה לפני שיפוץ או רכישה או שיפוץ של בית או דירה, העיקר לזכור שאותם מטבחים חדשים עושים את ההבדל בין בית משופץ ללא משופץ.
תשאלו את עצמכם כמה אתם באמת מבשלים ומארחיםיש איזשהו לחץ חברתי סמוי בכל הקשור למטבח. זהו המקום שכולם אוהבים להשוויץ בו הן לגבי העיצוב גם לגבי המוצרים החשמליים, מהמקרר הענק דרך התנור הרחב ועד למכונת האספרסו המאוד איכותית – תחשבו לעצמכם כמה באמת אתם עומדים לבשל בו. מטבח חדש לא מהווה ערובה לעובדה שאתם יודעים או לא יודעים לבשל. חוץ מזה מטבח לבשלנים לא בהכרח דומה למטבח לאנשים שאוהבים סתם לארח גם אם זה מתבסס על קייטרינג או בכלל אם סתם בא להשוויץ גם כשהמטבח נקי המקרר הענק בעצם ריק תץ ובתנור אתם משתמשים פעם בעשר שנים. חשבו היטב לפני שאתם מוציאים שקל אם זה באמת מה שאתם צריכים.
חשבו היטב אם אתם רוצים סגנון מטבחים יהיה פתוח – מטבח צבעוני וחדש הוא גם מאוד יפה לעין בעיקר שהוא נקי ומבריק. השאלה היא מה קורה כשהוא מלוכלך ומבולגן. כשהמטבח הוא חדר מופרד וסגור אף אחד לא יראה את זה. אבל כשהמטבח הוא חלל פתוח צריך לדאוג שהוא תמיד יהיה אסתטי. מאידך מטבח פתוח תורם לתחושה ביתית. כל העניין הזה שלשתף את האורחים בבישולים. אם זה בישול לחברה חדשה בכלל יש לזה הפוטנציאל להיות משהו מקסים ונעים. אפשר להגיד אפילו סקסי.
אתם רוצים מטבח לכל החיים או כמו ספה להחליף אותו פעם בכמה שנים – אם אתם הולכים על מטבח לכל החיים רצוי שתרכשו את הטוב ביותר לפחות מבחינת חומרי הביצוע. מאידך אם אתם מאלו שאוהבים להתחדש, תחשבו היטב על החומרים, מתוך הנחה שכל כמה שנים תחליפו אותם בלי שיהיו לכם הרבה נקיפות מצפון על ההוצאה הענקית שנגרמה לכם.
שיהיה בהצלחה
VPR - חברת קידום אתרים בגוגל, צועדת עם חברות קטנות וגדולות לעבר פסגת רשימת תוצאות החיפוש בכל ביטוי אפשרי. קידום אתרים, תהליך אופטימיזציה אל מול מנועי החיפוש לרבות גוגל, וואלה, בינג וכד', רוצים להיות ראשונים (כמונו) בתחום שלכם בתוצאות? צרו קשר ונדאג שתשאירו אבק למתחרים שלכם.